کتاب در زمینه تولید محتوا کم نیست. اما متأسفانه بسیاری از این کتابها صرفاً با اهداف تجاری و به قصد کسب سود نوشته شدهاند. ما تا کنون در متمم چند کتاب آموزش تولید محتوا را که به گمان ما مفیدتر هستند معرفی کردهایم:
کتاب آنها میپرسند شما پاسخ دهید (نوشته مارکوس شریدن)
کتاب بازاریابی محتوایی (نوشته جو پولیتزی)
کتاب استراتژی محتوا برای وب (نوشته کریستینا هالورسن)
کتاب دیگری هم هست که به شکل مستقیم به تولید محتوا مربوط نیست و ما آن را در دوره تولید محتوا نگنجاندهایم. اما میتواند دید شما را در زمینهی «درگیر کردن مخاطب» یا همان Engagement تقویت کند:
کتاب قلاب (نوشته نیر ایال)